מה ההבדל בין חבילות השופיפיי השונות?

מה ההבדל בין חבילות השופיפיי השונות?

שופיפיי הוא כלי מדהים שהופך עסקים אינטרנטיים לפשוטים. שופיפיי דואגים להוסיף את התכונות ואת המשאבים העדכניים ביותר על מנת לאפשר לעסק שלך להגיע לתוצאות הטובות ביותר. 


במהלך השנים, שופיפיי התרחבה לשרת כמה שיותר עסקים. אתה יכול להיות עסק קטן או חברה גדולה מבוססת. כך או כך, שופיפיי יצרה את התשתית והכלים למלא את כל צרכי העסק שלך. שופיפיי יצרה גרסאות וחבילות שונות על מנת להתאים עצמה לצרכים ולתקציב של החנות שלך. לכן, בחירת חבילה מסוימת יכולה להיות החלטה קשה. מצד אחד לא נרצה לבחור חבילה בסיסית המגבילה אותנו אך מצד שני נמנע מחבילה גדולה מדי לתקציב וצרכי העסק.


אם אתם מנסים לבחור בין חבילות השופיפיי השונות - תוכלו ללמוד את ההבדל כאן.

 

זהה את הצרכים של העסק שלך


כיום קיימים מאות מודלים עסקיים. לכל אחד צרכים שונים וחשוב לזהות מה הם. לדוגמה, אם אתה סטארט -אפ חדש לגמרי, עליך להיות מסוגל לשנות את המשאבים שלך מול העסק. למרבה המזל, לשופיפיי יש הרבה אפשרויות שונות עבורך. אתה יכול לבחור שכבה נמוכה יותר ולשדרג ככל שהעסק גדל.

אם יש לך עסק גדול שקיים זמן מה, עליך לחפש תשתיות ופתרונות ארגוניים גדולים יותר. למאגרי המידע והתהליכים שלך תהיה השפעה רבה על כל הפלטפורמה שתבחר.

אם היה לך עסק שלך במשך שנים ומעולם לא העזת לנסות מכירה אינטרנטית , אז יהיו לך גם צרכים ייחודיים. עליך להעביר מערכות ותהליכים ישנים למודרניים. יהיה עליך לשפר את המודל העסקי שלך. התוכנה שבה אתה משתמש כדי למכור ולנהל את המוצרים שלך תשחק תפקיד מרכזי.

Shopify מציעה פתרונות רבים, בחר את המתאים לך ביותר.

 

 

 

מה קיים ב3 החבילות הבסיסיות של שופיפיי?

 

 

מקור: shopify plus

 

 

גרסת הדגל של שופיפיי מציעה את כל הצרכים החיוניים לעסק מסחר אלקטרוני או לעסק המעביר חלק מהחנות שלו באינטרנט. בחירה בחבילה זו תעניק לנו את מערכת ניהול החנות של שופיפיי , מוצרים ללא הגבלה, מספר עובדים, תמיכה 24/7, ערוצי מכירות ומיקומי מלאי. תוכל גם ליצור הזמנות באופן ידני, להציע קודי הנחה, כרטיסי מתנה ותוכנית שחזור עגלה נטושה. אתה מקבל הנחה למשלוח של עד 77% -88% בהתאם לשכבה שתבחר. תכונות אלה יעילות להפליא לבניית העסק שלך, פלטפורמה זו מציעה המון לעסק ממוצע בגודלו. 


לשופיפיי  יש שלוש שכבות לבחירתך המציעות מחיר חודשי בהתאם:

 

Basic Shopify - 30$

חבילה זו מציעה את כל מה שהוזכר בתחילת פרק זה. אם אתה רוצה לבדוק את שופיפיי או שאתה פותח עסק אינטרנטי, זוהי הבחירה המושלמת להתחיל איתה. הדבר הגדול ביותר בהרשמות הוא שאתה יכול לשדרג בקלות בעת הצורך, אתה יכול גם למכור ב -133 מטבעות ועד 5 שפות, מה שהופך אותך לגלובלי באמת!

עמלת הסליקה של שופיפיי בחבילת שופיפיי בייסיק בשימוש בחברת סליקה ישראלית היא 2% מכל העסקאות + עמלת הסליקה של חברת האשראי.

$Shopify- 79

חבילה זו מגדילה את מיקומי המלאי שלך (בעת הקצאת מלאי לחנויות, מחסנים וכו ') מ -4 ל -5. היא מוסיפה עוד 3 חשבונות צוות מהמקור 2. תקבלו גם גישה לדוחות שעוזרים לך לנתח את העסק.

עמלת הסליקה של שופיפיי בחבילת שופיפיי בשימוש בחברת סליקה ישראלית היא 1% מכל העסקאות + עמלת הסליקה של חברת האשראי.


$Advanced Shopify - 299

זוהי אופציה מצוינת עבור חברות שצומחות. הוא כולל את כל היתרונות של שאר החבילות אך בקנה מידה גדול יותר כדי לסייע לצמיחה.

חשבונות הצוות עומדים כעת על 15, ומעניקים לצוות שלך גישה מלאה לביצוע האחריות שלהם לחנות. יש לך עד 8 מיקומי מלאי. מערכת הדוחות שלך מתקדמת כעת, ומציעה ניתוח עדכני לחנות שלך. 

עמלת הסליקה של שופיפיי מתקדם בחבילת שופיפיי בייסיק בשימוש בחברת סליקה ישראלית היא 0.5% מכל העסקאות + עמלת הסליקה של חברת האשראי.

 

 מה זה Shopify Plus?

 

 

 

 מקור: shopify plus

 

 

למרות ש-שופיפיי עשויה למלא את רוב הצרכים העסקיים והצומחים, ייתכן שכלים אלו לא יספיקו למותג שלך. חנות גדולה תצטרך פלטפורמות גדולות יותר המאפשרות לך לרוץ ולהיות יעיל ברמה הארגונית.

שופיפיי פלוס הוא התשובה לצרכים שלך. במחיר של 2,000 דולר לחודש (או עמלות משתנות לעסקים בהיקפים גבוהים), הם מספקים פלטפורמה חזקה. מותגים כמו היינץ, Allbirds ועוד סומכים על פלטפורמה זו.

שופיפיי פלוס מבטלת את רוב העלויות הגבוהות הכרוכות באירוח ותשתיות. הם נפטרים מצרכים מעצבנים ויקרים לשדרוגים ולתיקוני אבטחה. בנוסף, הם גם דואגים לביצועים ולבדיקת עומסים כך שלא תצטרך לדאוג בעניין זה.

הם קובעים, "עשה יותר בפחות זמן. ומבטיחים צמצם עלויות מיותרות מהתקציב שלך. שופיפיי פלוס מאפשרת לך לבצע שינויים במהירות עם צוות קטן וזריז-מבלי לבזבז את זמנך או כספך." זוהי הפלטפורמה האלקטרונית המסחריים והכול לצרכי העסק שלך.

CIO סיימון מסטייפלס קנדה אומר, "אנחנו במסע של טרנספורמציה דיגיטלית, ולכן הימרנו על שופיפיי פלוס כפלטפורמת הליבה שלנו. מה שבעבר לקח 200+ אנשים בחיי הקודמים, עכשיו אנחנו יכולים לעשות עם 20. זה יתרון מבצעי עצום ". הפלטפורמה גורמת לעסקים בקנה מידה גדול לפעול טוב יותר ופשוט יותר.

הם מתהדרים בהמרה גבוהה יותר ב -18% (עם Shopify Pay) ו -60% קופה מהירה יותר. יש תכונות AR מובנות ויכולות מדיה תלת מימדיות. הם בנויים לעתיד. בעוד העסק שלך עובד כדי להתקדם, שופיפיי פלוס כבר שם, מחכה לך ומציע את הכלים הדרושים לך.

 

לסיכום:

עמלת סליקה תשלום חודשי חבילת שופיפיי
2%

29$

 שופיפיי בייסיק

1%

79$

שופיפיי

0.5%

299$

שופיפיי מתקדם

0.15%

2000$

שופיפיי פלוס

    

 

באיזה חבילת שופיפיי אני צריך לבחור?    

בין אם מדובר בשלוש החבילות הזמינות בשופיפיי  או שופיפיי פלוס, יש התאמה מושלמת עבורך. החליטו מה לדעתכם יתאים ביותר לעסק וללקוחות שלכם. שופיפיי היא פלטפורמה מצוינת המאפשרת לצמוח בנוף העסקי והטכנולוגי המהיר של ימינו.

אם אתם עדיין מבולבלים - מוזמנים לפנות אלינו כדי שנעזור לכם לבחור.